loading...

sazblog

بازدید : 22
دوشنبه 1 آبان 1402 زمان : 14:40

چرا روش های جایگزین جرم گیری دندان در خانه به شما پیشنهاد می شود؟

قبل از این که به دنبال جدیدترین روش جرم گیری دندان باشید تا آن را جایگزین روش های خانگی جرم گیری نمایید، بهتر است در ابتدا بدانید که جرم دندان چیست و با انواع جرم دندان آشنا شوید و بدانید که چرا به روش های جایگزین جرم گیری دندان در خانه و مراجعه به مطب نیاز پیدا می کنید.بهترین دکترایمپلنت در رشت جرم ها به مرور زمان بر روی دندان ها تشکیل می شوند. علت تشکیل جرم ها می تواند مسواک زدن نامنظم، عدم استفاده از نخ دندان، رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان، استفاده از برخی خوراکی ها مثل پفک و ... باشد که تولید جرم ها را تسریع می نمایند. البته استعمال دخانیات، مصرف برخی داروها و ... نیز می تواند زمینه ساز تشکیل جرم ها بر روی دندان ها شود. اغلب بیماران جرم ها را مشکلات جدی نمی دانند و اغلب مواقعی که ظاهر دندان ها بر اثر جرم ها تغییر می کند و زرد می شود، به دنبال روش های مختلف جرم گیری دندان هستند. اغلب زرد شدن دندان ها برای بیماران در مقایسه با احتمال پوسیدگی و آسیب به دندان بر اثر جرم ها، دغدغه جدی تری است. اولویت تمام بیماران استفاده از روش های خانگی جرم گیری است. این روش ها کاملا مؤثرند اما به شرطی که به موقع و در مراحل اولیه نسبت به استفاده از آن ها اقدام کنید. تشکیل لایه های چسبنده جرم به دندان یا نفوذ جرم به زیر لثه که عوارض متعددی نیز دارد، ممکن است شما را راهی کلینیک دندانپزشکی نماید. در برخی مواقع شما به دنبال جدیدترین روش جرم گیری دندان هستید، چون به دلایلی همچون استعمال سیگار، قلیان و ... دندان های شما بر اثر تجمع پلاک دندان، جرم گرفته و بد رنگ شده است. در این شرایط به احتمال زیاد روش های خانگی اثر مورد نظر شما را نخواهد داشت.

جدیدترین روش جرم گیری دندان

برخی دندانپزشکان با استفاده از جدیدترین روش جرم گیری دندان، این فرایند درمانی را انجام می دهند و برخی دیگر روش های سنتی را ترجیح می دهند. فرقی ندارد که به کدام گروه از دندانپزشکان مراجعه کرده اید، مراحل و پایه و اساس جرم گیری در کلیه روش ها یکسان است و آن هم جدا کردن جرم ها از دندان و خارج کردن آن ها از زیر لثه است. تنها تفاوت این است که در روش های سنتی این فرایند با ابزار ها و به صورت دستی انجام می شود اما در جدیدترین روش جرم گیری دندان که امروزه رواج بیشتری دارد، این کار با دستگاه جرم گیری دندان اولتراسونیک انجام می شود. در روش های سنتی ممکن است کم تجربگی دندانپزشک فرایند جرم گیری را برای بیمار دردناک نماید اما استفاده از دستگاه جرم گیری دندان سعی نموده اند تا راحتی بیشتر بیمار را فراهم آورند. روش های سنتی در صورتی که توسط متخصص دندانپزشکی باتجربه و بامهارت انجام شوند، به دندان ها و لثه آسیب نمی رسانند در جرم گیری با دستگاه در جدیدترین روش جرم گیری دندان، حتی ریسک آسیب به دندان از روش های سنتی که بامهارت بالایی انجام می شود، پایین تر است. شما می تواند روش های جدید جرم گیری را با آرامش و اطمینان خاطر استفاده نمایید.

مراحل استفاده از جدیدترین روش جرم گیری دندان

اگر دندانپزشک تشخیص دهد که شما به جرم گیری نیاز دارید و لازم است تا جرم گیری در مطب را جایگزین روش های خانگی جرم گیری نمایید، مراحل جرم گیری را به شما توضیح می دهد. در کل باید بدانید که جرم گیری در مطب دندانپزشک مراحل مختلفی دارد که این مراحل برای جدیدترین روش جرم گیری دندان یعنی استفاده از دستگاه ها نیز یکسان است. اول این که دندانپزشک معالج باید وضعیت سلامت دندان و بافت لثه شما را معاینه و به دقت بررسی نمایید. این کار در انتخاب بهترین روش، مواد و پیش بینی تعداد جلسات لازم نقش زیادی دارد. در صورتی که دندانپزشک معالج قبل از جرم گیری از شما درخواست تهیه عکس نماید؛ تعجب نکنید. ممکن است دندانپزشک معالج برای بررسی پلاک ها زیر لثه نیاز به عکس داشته باشد. حتی اگر جدیدترین روش جرم گیری دندان یعنی استفاده از دستگاه جرم گیری دندان را انتخاب کرده باشید، بازهم لازم است تا قبل از جرم گیری معاینه شوید.
پس از بررسی های دقیق، دندانپزشک در خصوص تعداد جلسات مورد نیاز و هزینه جرم گیری دندان نیز شما را راهنمایی نماید. در این مرحله تفاوت اصلی روش های سنتی و جدیدترین روش جرم گیری دندان ایجاد می شود. جرم گیری ممکن است با دستگاه های اولتراسونیک و طبق جدیدترین روش جرم گیری دندان یا با ابزارهای دستی انجام شود. برخی دندانپزشکان از هر دو روش در جلسات مختلف استفاده می کنند که این تصمیم بستگی زیاد به حجم و محل تشکیل جرم ها دارد. حجم زیاد عفونت و جرم زیر لثه باعث شود که دندانپزشک معالج پیشنهاد کورتاژ لثه دهد. در جدیدترین روش جرم گیری، پس از جرم گیری عمیق و برداشتن جرم های زیر لثه، ممکن است دندانپزشک از لیزر برای اتصال مجدد و بهبود بافت های لثه استفاده نمایید. استفاده از لیزر هم کاربرد درمانی برای بهبود وضعیت بافت های لثه دارد و هم برای پیگیری از تشکیل مجدد جرم در بافت های آسیب دیده مفید است.
در ادامه لازم است تا دندان های شما پولیش شوند. در واقع شما به مرحله بروساژ دندان رسیده اید. در این مرحله با مواد مخصوص شبیه خمیر دندان و بروس های مخصوص، دندان شما پولیش می شود. این مرحله می تواند در کاهش حساسیت های دندانی بعد از جرم گیری و سفید شدن دندان ها نقش زیادی داشته باشد. زمانی که صحبت از جدیدترین روش جرم گیری دندان می شود، می تواند شامل استفاده از مواد جدید در این مرحله نیز باشد. مشاهده یک فیلم واقعی جرم گیری دندان موجود در اینترنت می تواند شما را در درک مراحل یاری نمایید.

برخی مراحل دیگر در جدیدترین روش جرم گیری دندان

در جدیدترین روش جرم گیری دندان، رایج است که پس از اتمام مراحل ذکر شده، دندانپزشک از airflow یا از جریان هوا استفاده نماید. در برخی شرایط همچون زمانی که بیمار از سیگار یا قلیان استفاده می نماید و این باعث ایجاد لک بر روی دندان های او شده باشد، از این روش صیقل دادن اضافی با جریان هوا و پودرهای مخصوص مد نظر قرار می گیرد. در برخی مواقع قبل از درمان های ویژه دندانپزشکی همچون ارتودنسی که سلامت و صیقلی بودن سطح دندان اهمیت زیادی دارد، این مرحله اهمیت می یابد. این مرحله نه تنها آسیبی به دندان نمی زند بلکه احتمال آسیب به مینای دندان، حساسیت دندان و درد پس از جرم گیری را به شدت کاهش می دهد.
ممکن است دندانپزشک معالج برای جلوگیری از عوارض و آسیب های بعدی به دندان، ترجیح دهد که از فلوراید نیز استفاده نماید. البته ممکن است در مواقعی نیز به جرم گیری دندان ارتودنسی هم نیاز شود.

آیا جرم گیری به دندان آسیب می زند

در برخی مواقع، زمانی که دندانپزشک جرم گیری در مطب را به شما پیشنهاد می نماید، دغدغه شما آسیب هایی است که به دندان های شما حین و پس از جرم گیری وارد می شود. این تصور کاملا اشتباه است. جرم گیری یک فرایند درمانی است. در صورتی که جرم ها روی دندان ها بمانند، به مینای دندان آسیب می زنند، دندان ها را زرد می کنند و پوسیدگی دندان ها را تسریع می کنند. اگر جرم ها به زیر لثه نفوذ می کنند، بیماری های مختلف لثه را به دنبال خواهند داشت. عفونت و آبسه، حتی لق شدن دندان از عوارض این نوع جرم است. در واقع ممکن است پس از جرم گیری متوجه آسیب هایی بشوید که جرم ها ایجاد نموده اند. فراموش نکنید این آسیب ها بر اثر جرم گیری ایجاد نمی شوند بلکه از عوارض جرم ها هستند. استفاده از جدیدترین روش جرم گیری دندان مشابه سایر روش ها هیچ آسیبی به دندان شما وارد نمی کند. روش های جدید دقت بسیار بالایی در جرم گیری دارند و در صورتی که نزد یک متخصص از این روش های جرم گیری استفاده نموده باشید، می توانید از کیفیت جرم گیری اطمینان داشته باشید و عواض جرم گیری دندان نیز در این روش ها وجود ندارد. در این روش ها، جرم ها از چشم دندانپزشک معالج شما پنهان نخواهند ماند.

مراقبت های بعد از جرم گیری

فرقی ندارد که به روش سنتی جرم گیری کرده باشید یا از جدیدترین روش جرم گیری دندان استفاده کرده باشید، لازم است تا مراقبت های بعد از جرم گیری دندان را جدی بگیرید. دندانپزشک توصیه هایی به شما خواهد داشت که بهتر است با دقت آن ها را انجام دهید. شستن مرتب دندان ها البته با مسواک ملایم و آب ولرم، استفاده از نخ دندان و توجه بیشتر به بهداشت دهان و دندان در روزهای اول از جمله این توصیه ها می باشند. ممکن است در روزهای اول دندان شما به گرم و سرد شدن یا خوردن شیرینی جات حساس شده باشد که لازم است برای چند روز این شرایط را تحمل کنید. خونریزی خفیف از لثه ها نیز ممکن است دیده شود. این توصیه ها به معنای این نیست که دندان شما آسیب دیده است. برخی عوارض در روزهای اول بعد از جرم گیری غیرطبیعی نیست. مراقبت ها برای مدیریت این عوارض اهمیت دارد. البته در صورت طولانی شدن عوارض یا غیرقابل تحمل بودن آن ها لازم است تا به دندانپزشک معالج خود مراجعه نمایید. در جدیدترین روش جرم گیری دندان و استفاده از دستگاه ها معمولا عوارض بعد از جرم گیری به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.

https://drshamsdentist.com/%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%B4%D8%AA/

جدیدترین روش جرم گیری دندان و سفید شدن دندان ها

ممکن است شما برای سفید شدن دندان به دندانپزشک خود اصرار کنید تا دندان های شما را جرم گیری نمایید. حتی برخی از بیماران به دلیل احتمال سفید شدن بیشتر دندان ها در جدیدترین روش جرم گیری دندان و استفاده از دستگاه ها، رغبت به استفاده از این روش ها دارند. در گام نخست باید بدانید، هدف از جرم گیری سفید کردن دندان ها نیست. جرم یک آلودگی است که بر روی دندان شما شکل گرفته و می تواند مشکل ساز باشد؛ بنابراین از منظر درمانی و پیشگیری از مشکلات بعدی باید نسبت به زدودن آن اقدام نمایید. از آنجایی که جرم ها باعث زردی دندان می شوند، جرم گیری می تواند در سفید شدن دندان ها تأثیر داشته باشد. هرگز دندانپزشک برای سفید شدن دندان شما را توصیه به جرم گیری نمی نمایند. از آنجایی که در جدیدترین روش جرم گیری دندان که مبتنی بر استفاده از دستگاه های اولتراسونیک و پیزوالکتریک است، دقت جرم گیری بالاست، ممکن است دندان های سفیدتری را نتیجه دهد. در کل از جرم گیری دندان در هر روشی، نباید انتظار سفید شدن دندان را داشته باشید. در صورتی که می خواهید دندان های خود را سفید کنید، باید از درمانگر خود بخواهید تا روش های مخصوص سفید کردن دندان را برای شما انجام دهد.

چرا روش های جایگزین جرم گیری دندان در خانه به شما پیشنهاد می شود؟

قبل از این که به دنبال جدیدترین روش جرم گیری دندان باشید تا آن را جایگزین روش های خانگی جرم گیری نمایید، بهتر است در ابتدا بدانید که جرم دندان چیست و با انواع جرم دندان آشنا شوید و بدانید که چرا به روش های جایگزین جرم گیری دندان در خانه و مراجعه به مطب نیاز پیدا می کنید.بهترین دکترایمپلنت در رشت جرم ها به مرور زمان بر روی دندان ها تشکیل می شوند. علت تشکیل جرم ها می تواند مسواک زدن نامنظم، عدم استفاده از نخ دندان، رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان، استفاده از برخی خوراکی ها مثل پفک و ... باشد که تولید جرم ها را تسریع می نمایند. البته استعمال دخانیات، مصرف برخی داروها و ... نیز می تواند زمینه ساز تشکیل جرم ها بر روی دندان ها شود. اغلب بیماران جرم ها را مشکلات جدی نمی دانند و اغلب مواقعی که ظاهر دندان ها بر اثر جرم ها تغییر می کند و زرد می شود، به دنبال روش های مختلف جرم گیری دندان هستند. اغلب زرد شدن دندان ها برای بیماران در مقایسه با احتمال پوسیدگی و آسیب به دندان بر اثر جرم ها، دغدغه جدی تری است. اولویت تمام بیماران استفاده از روش های خانگی جرم گیری است. این روش ها کاملا مؤثرند اما به شرطی که به موقع و در مراحل اولیه نسبت به استفاده از آن ها اقدام کنید. تشکیل لایه های چسبنده جرم به دندان یا نفوذ جرم به زیر لثه که عوارض متعددی نیز دارد، ممکن است شما را راهی کلینیک دندانپزشکی نماید. در برخی مواقع شما به دنبال جدیدترین روش جرم گیری دندان هستید، چون به دلایلی همچون استعمال سیگار، قلیان و ... دندان های شما بر اثر تجمع پلاک دندان، جرم گرفته و بد رنگ شده است. در این شرایط به احتمال زیاد روش های خانگی اثر مورد نظر شما را نخواهد داشت.

جدیدترین روش جرم گیری دندان

برخی دندانپزشکان با استفاده از جدیدترین روش جرم گیری دندان، این فرایند درمانی را انجام می دهند و برخی دیگر روش های سنتی را ترجیح می دهند. فرقی ندارد که به کدام گروه از دندانپزشکان مراجعه کرده اید، مراحل و پایه و اساس جرم گیری در کلیه روش ها یکسان است و آن هم جدا کردن جرم ها از دندان و خارج کردن آن ها از زیر لثه است. تنها تفاوت این است که در روش های سنتی این فرایند با ابزار ها و به صورت دستی انجام می شود اما در جدیدترین روش جرم گیری دندان که امروزه رواج بیشتری دارد، این کار با دستگاه جرم گیری دندان اولتراسونیک انجام می شود. در روش های سنتی ممکن است کم تجربگی دندانپزشک فرایند جرم گیری را برای بیمار دردناک نماید اما استفاده از دستگاه جرم گیری دندان سعی نموده اند تا راحتی بیشتر بیمار را فراهم آورند. روش های سنتی در صورتی که توسط متخصص دندانپزشکی باتجربه و بامهارت انجام شوند، به دندان ها و لثه آسیب نمی رسانند در جرم گیری با دستگاه در جدیدترین روش جرم گیری دندان، حتی ریسک آسیب به دندان از روش های سنتی که بامهارت بالایی انجام می شود، پایین تر است. شما می تواند روش های جدید جرم گیری را با آرامش و اطمینان خاطر استفاده نمایید.

مراحل استفاده از جدیدترین روش جرم گیری دندان

اگر دندانپزشک تشخیص دهد که شما به جرم گیری نیاز دارید و لازم است تا جرم گیری در مطب را جایگزین روش های خانگی جرم گیری نمایید، مراحل جرم گیری را به شما توضیح می دهد. در کل باید بدانید که جرم گیری در مطب دندانپزشک مراحل مختلفی دارد که این مراحل برای جدیدترین روش جرم گیری دندان یعنی استفاده از دستگاه ها نیز یکسان است. اول این که دندانپزشک معالج باید وضعیت سلامت دندان و بافت لثه شما را معاینه و به دقت بررسی نمایید. این کار در انتخاب بهترین روش، مواد و پیش بینی تعداد جلسات لازم نقش زیادی دارد. در صورتی که دندانپزشک معالج قبل از جرم گیری از شما درخواست تهیه عکس نماید؛ تعجب نکنید. ممکن است دندانپزشک معالج برای بررسی پلاک ها زیر لثه نیاز به عکس داشته باشد. حتی اگر جدیدترین روش جرم گیری دندان یعنی استفاده از دستگاه جرم گیری دندان را انتخاب کرده باشید، بازهم لازم است تا قبل از جرم گیری معاینه شوید.
پس از بررسی های دقیق، دندانپزشک در خصوص تعداد جلسات مورد نیاز و هزینه جرم گیری دندان نیز شما را راهنمایی نماید. در این مرحله تفاوت اصلی روش های سنتی و جدیدترین روش جرم گیری دندان ایجاد می شود. جرم گیری ممکن است با دستگاه های اولتراسونیک و طبق جدیدترین روش جرم گیری دندان یا با ابزارهای دستی انجام شود. برخی دندانپزشکان از هر دو روش در جلسات مختلف استفاده می کنند که این تصمیم بستگی زیاد به حجم و محل تشکیل جرم ها دارد. حجم زیاد عفونت و جرم زیر لثه باعث شود که دندانپزشک معالج پیشنهاد کورتاژ لثه دهد. در جدیدترین روش جرم گیری، پس از جرم گیری عمیق و برداشتن جرم های زیر لثه، ممکن است دندانپزشک از لیزر برای اتصال مجدد و بهبود بافت های لثه استفاده نمایید. استفاده از لیزر هم کاربرد درمانی برای بهبود وضعیت بافت های لثه دارد و هم برای پیگیری از تشکیل مجدد جرم در بافت های آسیب دیده مفید است.
در ادامه لازم است تا دندان های شما پولیش شوند. در واقع شما به مرحله بروساژ دندان رسیده اید. در این مرحله با مواد مخصوص شبیه خمیر دندان و بروس های مخصوص، دندان شما پولیش می شود. این مرحله می تواند در کاهش حساسیت های دندانی بعد از جرم گیری و سفید شدن دندان ها نقش زیادی داشته باشد. زمانی که صحبت از جدیدترین روش جرم گیری دندان می شود، می تواند شامل استفاده از مواد جدید در این مرحله نیز باشد. مشاهده یک فیلم واقعی جرم گیری دندان موجود در اینترنت می تواند شما را در درک مراحل یاری نمایید.

برخی مراحل دیگر در جدیدترین روش جرم گیری دندان

در جدیدترین روش جرم گیری دندان، رایج است که پس از اتمام مراحل ذکر شده، دندانپزشک از airflow یا از جریان هوا استفاده نماید. در برخی شرایط همچون زمانی که بیمار از سیگار یا قلیان استفاده می نماید و این باعث ایجاد لک بر روی دندان های او شده باشد، از این روش صیقل دادن اضافی با جریان هوا و پودرهای مخصوص مد نظر قرار می گیرد. در برخی مواقع قبل از درمان های ویژه دندانپزشکی همچون ارتودنسی که سلامت و صیقلی بودن سطح دندان اهمیت زیادی دارد، این مرحله اهمیت می یابد. این مرحله نه تنها آسیبی به دندان نمی زند بلکه احتمال آسیب به مینای دندان، حساسیت دندان و درد پس از جرم گیری را به شدت کاهش می دهد.
ممکن است دندانپزشک معالج برای جلوگیری از عوارض و آسیب های بعدی به دندان، ترجیح دهد که از فلوراید نیز استفاده نماید. البته ممکن است در مواقعی نیز به جرم گیری دندان ارتودنسی هم نیاز شود.

آیا جرم گیری به دندان آسیب می زند

در برخی مواقع، زمانی که دندانپزشک جرم گیری در مطب را به شما پیشنهاد می نماید، دغدغه شما آسیب هایی است که به دندان های شما حین و پس از جرم گیری وارد می شود. این تصور کاملا اشتباه است. جرم گیری یک فرایند درمانی است. در صورتی که جرم ها روی دندان ها بمانند، به مینای دندان آسیب می زنند، دندان ها را زرد می کنند و پوسیدگی دندان ها را تسریع می کنند. اگر جرم ها به زیر لثه نفوذ می کنند، بیماری های مختلف لثه را به دنبال خواهند داشت. عفونت و آبسه، حتی لق شدن دندان از عوارض این نوع جرم است. در واقع ممکن است پس از جرم گیری متوجه آسیب هایی بشوید که جرم ها ایجاد نموده اند. فراموش نکنید این آسیب ها بر اثر جرم گیری ایجاد نمی شوند بلکه از عوارض جرم ها هستند. استفاده از جدیدترین روش جرم گیری دندان مشابه سایر روش ها هیچ آسیبی به دندان شما وارد نمی کند. روش های جدید دقت بسیار بالایی در جرم گیری دارند و در صورتی که نزد یک متخصص از این روش های جرم گیری استفاده نموده باشید، می توانید از کیفیت جرم گیری اطمینان داشته باشید و عواض جرم گیری دندان نیز در این روش ها وجود ندارد. در این روش ها، جرم ها از چشم دندانپزشک معالج شما پنهان نخواهند ماند.

مراقبت های بعد از جرم گیری

فرقی ندارد که به روش سنتی جرم گیری کرده باشید یا از جدیدترین روش جرم گیری دندان استفاده کرده باشید، لازم است تا مراقبت های بعد از جرم گیری دندان را جدی بگیرید. دندانپزشک توصیه هایی به شما خواهد داشت که بهتر است با دقت آن ها را انجام دهید. شستن مرتب دندان ها البته با مسواک ملایم و آب ولرم، استفاده از نخ دندان و توجه بیشتر به بهداشت دهان و دندان در روزهای اول از جمله این توصیه ها می باشند. ممکن است در روزهای اول دندان شما به گرم و سرد شدن یا خوردن شیرینی جات حساس شده باشد که لازم است برای چند روز این شرایط را تحمل کنید. خونریزی خفیف از لثه ها نیز ممکن است دیده شود. این توصیه ها به معنای این نیست که دندان شما آسیب دیده است. برخی عوارض در روزهای اول بعد از جرم گیری غیرطبیعی نیست. مراقبت ها برای مدیریت این عوارض اهمیت دارد. البته در صورت طولانی شدن عوارض یا غیرقابل تحمل بودن آن ها لازم است تا به دندانپزشک معالج خود مراجعه نمایید. در جدیدترین روش جرم گیری دندان و استفاده از دستگاه ها معمولا عوارض بعد از جرم گیری به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.

https://drshamsdentist.com/%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%B4%D8%AA/

جدیدترین روش جرم گیری دندان و سفید شدن دندان ها

ممکن است شما برای سفید شدن دندان به دندانپزشک خود اصرار کنید تا دندان های شما را جرم گیری نمایید. حتی برخی از بیماران به دلیل احتمال سفید شدن بیشتر دندان ها در جدیدترین روش جرم گیری دندان و استفاده از دستگاه ها، رغبت به استفاده از این روش ها دارند. در گام نخست باید بدانید، هدف از جرم گیری سفید کردن دندان ها نیست. جرم یک آلودگی است که بر روی دندان شما شکل گرفته و می تواند مشکل ساز باشد؛ بنابراین از منظر درمانی و پیشگیری از مشکلات بعدی باید نسبت به زدودن آن اقدام نمایید. از آنجایی که جرم ها باعث زردی دندان می شوند، جرم گیری می تواند در سفید شدن دندان ها تأثیر داشته باشد. هرگز دندانپزشک برای سفید شدن دندان شما را توصیه به جرم گیری نمی نمایند. از آنجایی که در جدیدترین روش جرم گیری دندان که مبتنی بر استفاده از دستگاه های اولتراسونیک و پیزوالکتریک است، دقت جرم گیری بالاست، ممکن است دندان های سفیدتری را نتیجه دهد. در کل از جرم گیری دندان در هر روشی، نباید انتظار سفید شدن دندان را داشته باشید. در صورتی که می خواهید دندان های خود را سفید کنید، باید از درمانگر خود بخواهید تا روش های مخصوص سفید کردن دندان را برای شما انجام دهد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 52

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 530
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 100
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 26
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 984
  • بازدید سال : 4842
  • بازدید کلی : 6268
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی